بازار بهترین تمشک منجمد در شیراز

خواص تمشک منجمد

تمشک میوه ای با اندازه ریز می باشد که در جنگل های شمالی کشور از جمله جنگل های مازندران و گرگان و نیز جنکل های استان های غربی و شمال غربی مانند کردستان و آذربایجان غربی و شرقی می روید. با وجود این که این نوع میوه اندازه ای ریز دارد اما دارای خواص شگفت انگیزی است که با مصرف آن می توان در برابر انواع بیماری ها مقاوم بود. بوته تمشک برای رشد و باروری نیازمند آب و هوای گرم و خشک و مقداری رطوبت می باشد. خاک هایی که بوته های تمشک در آن رشد می کنند باید مرطوب باشند زیرا این نوع گیاه به خشک بودن خاک بسیار حساس می باشد ولی توجه داشته باشید که خاک آن نباید کاملا خیس باشد.

خواص تمشک

تمشک از گونه توت ها می باشد و شباهت بسیاری به توت فرنگی و شاه توت دارد. تمشک از جمله میوه هایی است که دارای آنتی اکسیدان های قوی و مفیدی می باشد. هم چنین تمشک دارای ویتامین هایی مانند ویتامین ایی و سی می باشد که هر کدام نقش متفاوت و مهمی را در سیستم ایمنی بدن هر فردی ایفا می کنند. طبق تحقیقات انجام شده خوردن تمشک و یا تمشک منجمد از روند پیری سول های بدن مخصوصا سول های مغری پیشگیری می کند. تمشک به دلیل آنتی اکسیدان ها و ویتامین سی که دارد تاثیر بسیار زیادی در لطافت و جوانی پوست دارد و از روند پیری پوست و چروک شدن آن پیشگیری می کند. انتی اکسیدان هایی که در تمشک وجود دارد از ابتلا به انواع بیماری های عفونی و سرطان ها پیشگیری می کند.

خواص تمشک

فراورده های تمشک

میوه تمشک نیز همانند بسیاری دیگر از انواع میوه های دیگر تنها در فصل هل و ماه های خاصی از سال وجود دارند و برای بهره مندی از خواص این میوه بی نظیر باید از روش هایی استفاده کرد تا بتوان در سایر فصل های سال از طعم و خواص آن بهره برد. شربت تمشک یکی از فراورده های خوشمزه و با خواص مهم می باشد که می تواند یک نوشیدنی خنک و خوشمزه برای یک عصرانه باشد. تمشک را می توان به صورت تمشک منجمد نیز مورد استفاده قرار داد. به این صورت که آن را فریز کرده و در فریزر نگهداری کرد. مربای تمشک از دیگر فراورده های خوشمزه تمشک می باشد که برای صبحانه یک خوراکی بی نظیر می باشد. برای اطلاع از قیمت فروش بهترین تمشک منجمد در بازار شیراز از طریق فروشگاه اینترنتی ما در این سایت اقدام نمایید.

فراورده های تمشک

قیمت تمشک منجمد

هر نوع محصول و خوراکی با توجه به عوامل و فاکتور های مختلفی قیمت گذاری می شود. کیفیت تمشک منجمد از عواملی است که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی دارد. نحوه و نوع بسته بندی تمشک منجمد از دیگر عوامل مهم تاثیر گذار بر روی قیمت آن می باشد. تمشک منجمد اگر توسط نمایندگی های فروش مستقیم عرضه شود قیمت آن بسیار مقرون به صرفه خواهد و هم چنین تمشک منجمد عرضه شده توسط آن ها از کیفیت بالایی برخوردار است. با ما در تماس باشید.

قیمت تمشک منجمد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *