بازار انواع تمشک منجمد

خواص تمشک

آیا تا کنون تمشک این میوه ریزو خوشمزه را خورده اید؟ تمشک میوه ای است که در تمام طول سال تنها دو یا سه ماهی بر روی بوته خود وجود دارد و بنابراین از جمله میوه های با عمر کوتاه می باشد. تمشک در جنگل های شمالی کشور و هم چنین در استان هایی مانند کردستان و آذربایجان غربی و شرقی و کرمان به صورت وحشی می روید. البته امروزه نوع پرورشی و اصلاح شده آن نیز وجود دارد و کشت می شود. تمشک برای رشد و باردهی نیازمند هوای آفتابی و گرم و مقداری رطوبت نیازمند است و توانایی مقابله با سرمای شدید را ندارد. تمشک برای باردهی می تواند در هر نوع خاکی رشد کند. تمشک دارای انواع زیادی است و تنوع آن در سطح کشور نیز بالا می باشد. حداکثر طول عمر شاخه های هر بوته تمشک دو سال می باشد که تیغه هایی نیز دارد.

فراورده های حاصل از میوه تمشک

همان طور که اشاره کردیم در طول سال میوه تمشک تنها در زمان محدودی وجود دارد بنابراین برای این که بتوان در تمام طول سال از مزه و خواص آن بهره مند بود نیازمند آن است که از آن فراورده هایی تولید کرد و یا اینکه به روشی آن را نگهداری کرد که حداکثر یک سال بتوان از آن استفاده نمود در صورتی که خراب نشود. یکی از فراورده های خوشمزه حاصل از آن شربت تمشک می باشد. در فصلی که میوه آن می رسد می توان از آن شربت تهیه نمود و در طول سال از آن مصرف کرد. شربت تمشک نوشیدنی مقوی و پر خاصیت برای یک عصرانه می باشد. روشی وجود دارد که می توان تمشک را در طول سال در اختیار داشت و مصرف کرد و آن تمشک منجمد می باشد. در این روش تمشک را فریز کرده و در فریزر نگهداری می کنند.

فراورده های حاصل از میوه تمشک

خواص تمشک منجمد

با وجود این که تمشک میوه ای با اندازه بسیا ریز می باشد اما دارای خواص بی شماری است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. یکی از خواص بارز تمشک برای افرادی است که مبتلا به بیماری دیابت و روماتیسم هستند. تمشک حاوی آنتی اکسیدان های مختلفی است و مصرف آن سبب می شود تا بدن بتواند در برابر انواع بیماری های عفونی و هم چنین انواع سرطان ها مقاومت کند و هم چنین می تواند به عنوان دار نیز مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر خود میوه تمشک برگ و شاخ های آن نیز خواص درمانی دارند و افراد از دم کرده جوشانده برگ و شاخه های آن استفاده می کنند. فروش بهترین تمشک منجمد در انواع مختلف در بازار اینترنتی ما در این سایت فعال می باشد.

خواص تمشک منجمد

قیمت تمشک منجمد

قیمت تمک منجمد هر ساله بعد از مرحله برداشت آن تعیین می شود و عوامل زیادی دخیل هستند تا قیمت نهایی تعیین شود. یکی از این عوامل کیفیت تمشک منجمد می باشد. هر مقدار که کیفیت تمشک منجمد بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. نحوه تهیه تمشک منجمد و تمیز و بهداشتی بودن آن نیز از دیگر عوامل مهم در قیمت نهایی می باشد. بازار انواع تمشک منجمد در مجموعه ما با عرضه انواع تمشک منجمد فعال می باشد.

قیمت تمشک منجمد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *